duminică, 8 iunie 2008

Unde esti???


Aceste cuvinte sunt pentru persoanele care suspina din dragoste...Iubirea este cel mai frumos sentiment care te urca si intr-o fractiune de secunda te poate cobora...

Sunt un suflet ratacit…visez la clipele care au fost…la buzele lui…la privirea lui…ce imbratisare calda avea! Amintirile ma amagesc,lasandu-mi gustul amar al unui sarut pierdut...totul se intuneca si devine un mare labirint la capatul caruia se afla fericirea...insa e prea greu sa o mai gasesc,nu mai am puterea sa cred..iar sufletul mi s-a innecat in oceanul de lacrmi varsate din cauza lui...picaturile de ploaie lovesc geamul. Ma ridic in picioare si privesc pe fereastra timp de o secunda...a fost de ajuns ca sa suspin de dorul lui...imi iau geaca si plec! Ajunsa afara ma uit pe cerul intunecat.

Imi place sa ma plimb singura in ploaie,pentru ca nu ma vede nimeni cand plang...nimeni nu stie..poate doar perna pe care o strangeam in brate cand plangeam cat am vrut sa-i pot uita privirea...
Am incercat sa alung gandurile cu el si sa zambesc fara griji,dar in zadar...nici nu stie cat am tinut la el...sa ma asez pe banca noastra? Nu...acum imi pare mai mult a lui. Parca as fi un strain,in locul pe care totusi il cunosc mai bine decat pe mine...ajung in parc,ma asez pe o banca,indeajuns de departe de spatiul ce ma alunga acum...

2 comentarii:

Anonim spunea...

adevarat...

Anonim spunea...

ce cuvinte...adevarate...
si mai ales la starea pe care o am eu acum...:))
ma bucur in schimb k tu esti ceva mai bine :*:*:*
:X:X:X:X